👈 فروشگاه فایل 👉

دانلود اصول سرپرستی 135 ص

ارتباط با ما

... دانلود ...

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 192 صفحه

اصول سرپرستی مقدمه بنام خدا من قصد دارم با تلاش خودم و به امید خدا تحصیلاتم را ادامه بدهم تا بتوانم تواناییهای علمی و عملی خود را بالا برده، در كنار درس كار هم انجام دهم، در این صورت می‌توانم اشكالات كارم را در كنار تحصیلاتم رفع كنم و در حین تحصیل موارد تازه و جدیدی بیاموزم .

اگر بتوانم در آینده شركتی را اداره كنم و مدیر شركتی بشوم ، مدیری خواهم بود كه كاملاً جدی و در عین حال خوشرو با مخاطبم برخورد كنم ‌ در كمال آرامش و اطمینان خاطر صحبت كنم، پوشش و برخوردم طوری باشد كه بتواند اعتماد طرف مقابلم را جذب كند ، در مورد همكارانم رفتار خوبی داشته باشم به طوری كه آنها از كار كردن با من راضی باشند.

مدیری خواهم بود كه از نظر عملی آنقدر پیشرفت كرده باشم كه بتوانم صریح در مورد مسأله‌ای اظهار نظر نموده و اگر مشكلی بود بتوانم به درستی آن را تشخیص داده و برطرف نمایم.

مشكلاتی را كه در محل كار سبب ناراحتی و مشغلة فكری كاركنانم می‌شود را از میان برمی‌دارم و اگر كاری به من مراجعه شد كاملاً درست، صحیح و كامل انجامش می‌دهم و مشكلی در كارم نباشد تا بتوانم مراجعه كننده‌ام را راضی كنم.

می‌خواهم از تمام وسایل و لوازم ضروری مربوط و در ارتباط با كارم استفاده نمایم و شركتم را به كلیه وسایل پیشرفته و مورد نیاز حرفه‌ام كه جزء وسایل روز دنیا هستند مجهز نمایم.

در مورد برخورد با فردی كه برای كار به من مراجعه كرده بعد از اطمینان از درستی و بی‌عیب و نقص بودن كارشان با ایشان قرارداد تنظیم می‌نمایم، تا به این وسیله اعتماد و اطمینان طرف مقابلم را جلب نمایم.

جدی ـ خوش برخورد ـ اعتماد به نفس ـ آرام ـ منظم ـ صبور ـ سخنران ـ لایق و شایسته ـ استفاده از وسایل پیشرفته ـ پیشرفت علمی ـ فكور ـ سیاستمدار فصل اول خلاصة تاریخی مقدمه گر چه مدیریت به مفهوم كلی آن سابقه‌ای به قدمت زندگی انسان و حتی بیشتر از آن را دارد، اما آنچه كه به نام دانش مدیریت برای مدیریت سازمانها و مؤسسات، به خصوص مؤسسات انتفاعی تكامل پیدا كرده است، مربوط به اواخر قرن نوزدهم و عمدتاً قرن بیستم است.

تا قبل از قرن بیستم سازمانها در مقیاسی كوچك و با استفاده از روشهای ساده اداره می‌شدند و هنوز پیچیدگی امروز خود را پیدا نكرده بودند، در حالی كه امروز مدیریت‌ها با مسایل گوناگونی همچون جمعیت فزاینده ، ركود، آگاهی اجتماعی، كمبود منابع ـ به خصوص منابع انرژی، تورم، تأمین رفاه، رقابت و نظایر آن روبرو هستند.

رعایت همة این مسایل ، همراه با بزرگ شدن نسبی سازمانها و پیشرفت تكنولوژی و استفاده از علوم ریاضی، اقتصاد و كامپیوتر پیچیدگی مدیریت را بیشتر كرده است.

پیشرفت مدیریت تا انقلاب صنعتی ، هماهنگ و محسوس نبود.

در سال 1776، آدام اسمیت با اطلاعاتی كه از كارخانة سنجاق‌سازی به دست آورده بود محسنات تقسیم كار را اعلام كرد كه خود گامی در جهت سازماندهی و میریت بود.

البته قبل از آدام اسمیت نیز در زمینة مدیریت، در برخی كشورها روشهایی آزمایش شده بود مثل روشی كه در «كارخانة كشتی‌سازی» و نیز در ایتالیا در قرن پانزدهم به كار گرفته شد یعنی روش «خط زنجیر» كه در آن قطعات برای ساختن كشتی، با نظم پشت سر هم قرار می‌گرفتند.

در سال 1832چارلز بابیج (1871ـ1792) ریاضی‌دان انگلیسی و سازندة ماشین ح

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت کتاب آشپزی ترش و شیرین جزوه طراحی و ساخت کامپایلر مقاله تورم و سرمایه گذاران چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق سرمایه انسانی ادبیات و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای